Завдання з мистецтва
для учнів 11-Б та 11-В класів
Завдання на 8 тиждень
Тема: Доробок митців радянської доби. Народне мистецтво. Живопис сучасності.
1.Опрацювати
підручник на с. 167-175.Опрацювати презентацію на блозі. Розглянути, які з картин виносяться на ЗНО з історії України, за посиланням .Переглянути відео .
2. Пройти опитування за темою. 11-Б проходить 07.05, 11-В - 08.05.
2. Пройти опитування за темою. 11-Б проходить 07.05, 11-В - 08.05.
Завдання на 7 тиждень
Тема: Модерна графіка Г. Нарбута, М. Жука, конструктивізм В.Єрмілова. Станкові роботи та ілюстрації до літературної класики, представників української діаспори М.Левицького, Я.Гніздовського.
1.Опрацювати підручник на с. 167 – 168. Переглянути презентації нижче.
2.Пройти опитування за посиланням в день уроку: 11-Б - 30.04, 11-В - 04.05.
Завдання на 6 тиждень
Тема: Портрети Д. Левицького і В. Боровиковського у становленні стилю класицизм у живописі. Т.Шевченко - художник і графік. Розвиток історичного, побутового, пейзажного жанрів.
1. Опрацювати підручник на с. 163 - 167. Переглянути презентацію.Розглянути за посиланням, які з вивчених творів виносяться на ЗНО з історії України.Переглянути відео про Т.Шевченка - художника і графіка.
2. Підготувати презентацію про одного з художників: Ф.Красицький, С.Васильківський, К.Трутовський, М.Пимоненко,О.Мурашко, В.Орловський, С.Світославський, П.Левченко, А.Куїнджі (творчість, найвідоміші картини) та надіслати на електронну пошту mn01031980@gmail.com
Завдання на 5 тиждень
Тема: Гравюра на дереві, міді. Українська парсуна. Народний живопис: Козак Мамай.
1.Опрацювати підручник на с. 163. Переглянути презентацію нижче.
Опрацювати
посилання
Дізнайтесь про популярність образу козака Мамая в
різних видах мистецтва: музичному, кінематографі тощо. Результати своєї роботи оформити в есе, надіслати електронною поштою.
Завдання на 4 тиждень
Тема: Поєднання мозаїки і фрески в монументальному живописі Київської держави. Мистецтво іконопису
1. Опрацювати підручник на с. 161-162.
2. Опрацювати презентацію , розміщену нижче
3. Після цього пройти опитування за посиланням
Завдання на 3 тиждень:
Тема: Побутовий та історичний жанри у станковій скульптурі: Л.Позен. Пам'ятники і скульптурні портрети діячам української культури. Світове визнання новаторської творчості О.Архипенка. Українська скульптурна Шевченкіана. Доробок скульпторів діаспори
1. Опрацювати підручник на с. 154 - 160. Розглянути, які з вивчених скульптур винесені до програми ЗНО.
Переглянути відео про О.Архипенка та презентацію про скульпторів української діаспори нижче
Завдання на 2 тиждень
Тема: Скульптура. Керамічна скульптура Трипілля.
Збруцький ідол. Сакральна скульптура. Експресія бароко у творчості І. Г.
Пінзеля. Зразки пластики класицизму.
1.
Опрацювати підручник с. 150 – 155. Підручник в електронному вигляді:
Розглянути вивчені скульптури за посиланням
2. Виписати короткі
відомості про скульптури, користуючись мережею Інтернет, за формою:
Назва скульптури
Місце знаходження
Час створення
Автор
Особливості
Скульптурна група святого Юрія змієборця
на фасаді собору святого Юра у Львові
Збручанський ідол
(Збруцький ідол)
Знайдений на Тернопільщині
Пам’ятник князю Володимиру
Київ
Пам’ятник градоначальнику та генерал-губернатору дюку
А. де Рішельє
Одеса
Результат роботи надсилати за адресою: mn01031980@gmail.com
Завдання на 1 тиждень
Тема: Український модерн. Львівська сецесія. Помпезний
неокласицизм і конструктивізм архітектури радянського періоду. Мова сучасного
зодчества.
1. Опрацювати підручник с. 145 – 149 (Масол Л.М. Мистецтво
(рівень стандарту, профільний рівень)» підручник для 10 (11) класу закладів
загальної середньої освіти.-К.: «Освіта», 2018.)
Підручник в електронному вигляді:
2. Опрацювати ілюстративний матеріал архітектурних споруд за
посиланням:
3. Продовжити таблицю, додавши до неї інформацію про
наступні архітектурні споруди, користуючись Інтернет – ресурсами (Вікіпедія) (зразок нижче).
Виконану таблицю надсилати в електронному вигляді на адресу: mn01031980@gmail.com
4. Виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/display?v=pr67nzb7a20, скріншот результату надсилати на електронну адресу.
Назва споруди
Місце
знахо-дження
Час
буді-вни-цтва
Засно-вник,
архі-тектор
Стиль, характерні ознаки
Палац К.Розумовського
м.Бату-рин
Чернігів-ської області
1799-1803
Чарльз Камерон
Класицизм
3 поверхи, портик, 8 колон іонійського ордеру
Домініканський собор
м.Львів
Маріїнський палац
м. Київ
Київський національний університет імені Т.Шевченка
м.Київ
Резиденція митрополитів Буковини і Далмації
м. Чернівці
Володимирський собор
м.Київ
Оперний театр
м.Одеса
Будинок з химерами
м.Київ
Будинок Полтавського губернського земства
м.Полта-ва
Будинок страхового товариства «Дністер»
м.Львів
Львівська національна опера
м.Львів
Будівля Держпрому
м.Харків
Будівля Верховної ради
м.Київ
Завдання на 4 тиждень
Тема: Поєднання мозаїки і фрески в монументальному живописі Київської держави. Мистецтво іконопису
1. Опрацювати підручник на с. 161-162.
2. Опрацювати презентацію , розміщену нижче
3. Після цього пройти опитування за посиланням
Завдання на 3 тиждень:
Тема: Побутовий та історичний жанри у станковій скульптурі: Л.Позен. Пам'ятники і скульптурні портрети діячам української культури. Світове визнання новаторської творчості О.Архипенка. Українська скульптурна Шевченкіана. Доробок скульпторів діаспори
1. Опрацювати підручник на с. 154 - 160. Розглянути, які з вивчених скульптур винесені до програми ЗНО.
Переглянути відео про О.Архипенка та презентацію про скульпторів української діаспори нижче
Переглянути відео про О.Архипенка та презентацію про скульпторів української діаспори нижче
Завдання на 2 тиждень
Тема: Скульптура. Керамічна скульптура Трипілля.
Збруцький ідол. Сакральна скульптура. Експресія бароко у творчості І. Г.
Пінзеля. Зразки пластики класицизму.
1.
Опрацювати підручник с. 150 – 155. Підручник в електронному вигляді:
Розглянути вивчені скульптури за посиланням
2. Виписати короткі
відомості про скульптури, користуючись мережею Інтернет, за формою:
Назва скульптури
|
Місце знаходження
|
Час створення
|
Автор
|
Особливості
|
Скульптурна група святого Юрія змієборця
|
на фасаді собору святого Юра у Львові
|
|||
Збручанський ідол
(Збруцький ідол)
|
Знайдений на Тернопільщині
|
|||
Пам’ятник князю Володимиру
|
Київ
|
|||
Пам’ятник градоначальнику та генерал-губернатору дюку
А. де Рішельє
|
Одеса
|
Результат роботи надсилати за адресою: mn01031980@gmail.com
Завдання на 1 тиждень
Тема: Український модерн. Львівська сецесія. Помпезний неокласицизм і конструктивізм архітектури радянського періоду. Мова сучасного зодчества.
1. Опрацювати підручник с. 145 – 149 (Масол Л.М. Мистецтво
(рівень стандарту, профільний рівень)» підручник для 10 (11) класу закладів
загальної середньої освіти.-К.: «Освіта», 2018.)
Підручник в електронному вигляді:
2. Опрацювати ілюстративний матеріал архітектурних споруд за
посиланням:
3. Продовжити таблицю, додавши до неї інформацію про
наступні архітектурні споруди, користуючись Інтернет – ресурсами (Вікіпедія) (зразок нижче).
Виконану таблицю надсилати в електронному вигляді на адресу: mn01031980@gmail.com
Виконану таблицю надсилати в електронному вигляді на адресу: mn01031980@gmail.com
4. Виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/display?v=pr67nzb7a20, скріншот результату надсилати на електронну адресу.
Назва споруди
|
Місце
знахо-дження
|
Час
буді-вни-цтва
|
Засно-вник,
архі-тектор
|
Стиль, характерні ознаки
|
Палац К.Розумовського
|
м.Бату-рин
Чернігів-ської області
|
1799-1803
|
Чарльз Камерон
|
Класицизм
3 поверхи, портик, 8 колон іонійського ордеру
|
Домініканський собор
|
м.Львів
|
|||
Маріїнський палац
|
м. Київ
|
|||
Київський національний університет імені Т.Шевченка
|
м.Київ
|
|||
Резиденція митрополитів Буковини і Далмації
|
м. Чернівці
|
|||
Володимирський собор
|
м.Київ
|
|||
Оперний театр
|
м.Одеса
|
|||
Будинок з химерами
|
м.Київ
|
|||
Будинок Полтавського губернського земства
|
м.Полта-ва
|
|||
Будинок страхового товариства «Дністер»
|
м.Львів
|
|||
Львівська національна опера
|
м.Львів
|
|||
Будівля Держпрому
|
м.Харків
|
|||
Будівля Верховної ради
|
м.Київ
|
А можете будь ласка зробити щоб можливо було вписувати в таблицю ?
ВідповістиВидалитиКожен учень має виконати самостійно завдання. Це не колективна робота.
ВидалитиМожна також виконати продовження в своєму зошиті і надіслати фото
ВідповістиВидалитиА можно сделать это всё в тетради и по окончанию карантина сдать работы?
Видалити