Завдання з мистецтва
 для учнів 10-Б класу під час карантину

Завдання на 10 тиждень 

Тема уроку: Повторення вивченого 

1.Повторити параграф 5.1 за підручником.



2. Пройти опитування за посиланням.


Завдання на 9 тиждень 

Тема уроку: Макамат – професійна музика мусульманського Сходу. Музичні інструменти

1.Опрацювати с. 79 – 83 за підручником. Переглянути презентацію нижче. Прослухати запис музичних інструментів: ребаб, уд, дойра, переглянути відео танцю.

2. Виконати презентацію про один з музичних інструментів арабського Сходу та надіслати на адресу: mn01031980@gmail.com

3. Учням, які не пройшли тематичне опитування з попередньої теми (4 тиждень), обов'язково пройти за посиланням.


 

Завдання на 8 тиждень


Тема уроку: Стилі арабської каліграфії. Арабеска в живописі, архітектурі. Творчість видатного художника-мініатюриста К.Бехзада.Килимарство Персії, Туреччини, Ізнікська кераміка.


      1.  Опрацювати с.75 - 78 за підручником.     Переглянути презентацію на блозі вчителя
 
         Переглянути відео1, відео 2, відео 3.


 2.ПрактикумСтворити ескіз східної графічної арабески (олівці, фломастери, ручки). Творчі роботи надсилати на адресу: mn01031980@gmail.com


 

 

 


Завдання на 6 тиждень


Тема уроку: Культові й світські споруди. Мечеть пророка Магомета в Медині, Кааба у Мецці, Блакитна мечеть у Стамбулі, мечеть Ханського палацу в Бахчисараї, мечеть Аль - Рахма у Києві. 

1.Опрацювати с. 73 – 74 за підручником. Переглянути презентацію. Переглянути відео 1 та відео 2 про споруди арабо - мусульманського регіону.

2. Виконати презентацію про одну з  відомих мечетей, розглянутих у презентації. 


 


Завдання на 5 тиждень

Розпочинаємо нову тему: Мистецтво арабо - мусульманського культурного регіону.

Тема уроку: Значення ісламу

       1. Опрацювати с.72 - 73 за підручником . Переглянути презентацію нижче.

        2.      Переглянути відео 1 та відео 2.

  3. Скласти і записати в зошиті 10 запитань з даної теми.  Надіслати на електронну пошту: mn01031980@gmail.com



Завдання на 4 тиждень


Тема: Узагальнюючий урок

1. Повторити вивчений матеріал за темою "Мистецтво індійського культурного регіону": с.62 - 71 підручника 

2. Переглянути відео

3. Пройти опитування

Завдання на 3 тиждень

Тема: Кінематограф Індії: самобутність національної школи, насиченість музично - танцювальними епізодами. Боллівуд - найбільша у світі кіноіндустрія. Творчість режисера і актора Раджа Капура

1. Переглянути про Боллівуд презентацію  

2. Переглянути відео про Раджа Капура. 

3. Обрати фільм для перегляду за посиланням з топ 10 індійських фільмів або переглянути фільм "Танцор диско"

4. Написати короткий аналіз переглянутого фільму за схемою, наведеною нижче, та надіслати на електронну пошту вчителя (mn01031980@gmail.com)                                                    

 Аналіз індійського фільму:         

 Назва фільму
Режисер

Рік виходу фільму

Сюжет

Жанр

Актори

Найцікавіші моменти

Що сподобалось та не сподобалося у фільмі

   
Радж Капур


Завдання на 2 тиждень

Тема:        Індійський класичний танець і його основні елементи

 1. Переглянути відео індійських танців на блозі вчителя ("індійські танці" та "бхаратанатьям")

2. Опрацювавши параграф 4.2, виконати наступне завдання за посиланнямПосилання

Завдання на 1 тиждень

Тема:   Звучання і рух Всесвіту в індійській музиці і танцях

1. Опрацювати параграф 4.2 за підручником
(Масол Л.М. Мистецтво (рівень стандарту, профільний рівень)» підручник для 10 (11) класу закладів загальної середньої освіти.-К.: «Освіта», 2018.)
2. Переглянути ілюстративний матеріал та відео звучання індійських  музичних інструментів, відео про виконавця Раві Шанкара  на блозі вчителя



3. Створити презентацію на тему (на вибір): "Музичні інструменти Індії"; надсилати на електронну адресу: mn01031980@gmail.com





3 коментарі:

  1. Марина Борисівна а де посилання до завдання на 2 тиждень?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зараз не працює Інтернет у мене. Пізніше зроблю. Буде на слові "посилання"

      Видалити